felhasználónév:   jelszó:   
    
Beépített hajómotor olajok
Hajómotor ápoló- és tisztító szerek
Hajómotor zsír
Hajtómű olajok
Hidraulika folyadékok
Kétütemű csónakmotor olajok
Kétütemű jet olajok
Négyütemű csónakmotor olajok
Négyütemű jet olajok
Beépített hajómotor olajok
Hajómotor ápoló- és tisztító szerek
Hajómotor konzerváló szerek
Hajómotor zsírok
Hajtómű olajok
Hidraulika folyadékok
Kétütemű csónakmotor olajok
Kétütemű jet olajok
Négyütemű csónakmotor olajok
OLAJ- és ÜZEMANYAG SZŰRŐK
Honda olajszűrők
Johnson/Evinrude olajszűrők
MerCruiser olajszűrők
MerCruiser üzemanyag szűrők
Mercury-Mariner olajszűrők
Selva olajszűrők
Suzuki olajszűrők
Tohatsu olajszűrők
Volvo Penta olajszűrők
Volvo Penta üzemanyag szűrők
Yamaha olajszűrők
Yamaha üzemanyag szűrők
SEAJET ALGAGÁTLÓ BEVONAT
SeaJet alapozók
SeaJet algagátló festékek
 










ACEA SZABVÁNYOK


Az európai gépkocsi gyártók az eltérő minőségű motorolajok megkülönböztetésére
bevezették az ACEA osztályozást, amelynek alapját az API osztályozás jelenti, de ezen
felül komoly figyelmet szentel az európai gyártású járműmotorok különleges kenőanyag igényeinek is. Többletigényként kerülhet megjelölésre pl. európai tesztmotorokban való
futtatás.

ACEA szabványok személygépkocsik benzin és gázolaj üzemű motorjai számára készültek.
A benzinüzemű motorok szabványai: ACEA A1,A2, A3, A4 és A5.
A gázolaj üzemű motorok szabványai: ACEA B1, B2, B3, B4 és B5.
Az új EURO IV-es motorok szabványai: ACEA C1, C2, C3.

A1/B1 hagyományos minőségű, kis viszkozitású SAE 0W-30, 5W-20, 5W-30, 10W-30,
csökkentett HTHS viszkozitás ( 2,9 – 3,5 mPa*s), alacsony súrlódású, igazolt üzemanyag megtakarítással rendelkező olajok.

A3/B3 magas minőségű – viszkozitás stabil – kimondottan nyírás stabil, SAE 0W-X,
5W-X, 10W-40, 15W-40, 15W-50, 20W-50 nyújtott szervizintervallum, magas kopásálló,
HTHS-viszkozitás ( > 3,5 mPa*s ) rendelkező olajok.

A3/B4 ugyanaz, mint az A3/B3, de DI-Diesel motorok számára is, SAE 0W-30,
0W-40, 5W-30, 5W-40, 10W-40. Az A4 a DI-Otto motorokra vonatkozik, nyújtott
intervallumos HTHS-viszkozitás (> 3,5 mPa*s ) mellett.

A5/B5 ugyanaz a teljesítmény, mint az A3/B4 esetében , SAE 0W-20, 0W-30, 5W-30,
de csökkentett HTHS viszkozitás, mint az A1/B1-nél ( 2,9 – 3,5 mPa*s ) nyújtott
szervizintervallum mellett igazolt üzemanyag megtakarítással.

Katalizátorbarát olajok :

C1 low SAPS tartalmú olaj csökkentett HTHS-viszkozitással ( < 2,9 mPa*s
), kis viszkozitás ( 0W-X, 5W-X ), a teljesítmény olyan, mint az A5/B5 esetén, de behatárolt szulfáthamu, foszfor és kéntartalom mellett.

C2 mid SAPS tartalmú olaj csökkentett HTHS-viszkozitással ( < 2,9 mPa*s ), kis
viszkozitás ( 0W-X, 5W-X ), a teljesítmény olyan, mint az A5/B5 esetén növelt
szulfáthamu, foszfor és kéntartalom mellett, mint a a C1-04 esetében.

C3 mid SAPS tartalmú olaj magas HTHS-viszkozitással ( > 3,5 mPa*s ), kis
viszkozitás ( 0W-X, 5W-X ), a teljesítmény olyan, mint az A3/B4 esetén növelt
szulfáthamu, foszfor és kéntartalom mellett, mint a C1-04 esetében.

C4 low SAPS tartalmú olaj magas HTHS-viszkozitással ( > 3,5 mPa*s ), DPF és TWC esetén, azok működképességét meghosszabbítva.
ACEA szabvány benzines motorok gázolajos motorok alsó szint ACEA A1 ACEA B1, ACEA A2, ACEA B2
közepes szint ACEA A3, ACEA B3,
ACEA A4, ACEA B4, ACEA C3,
magas szint ACEA A5, ACEA B5, ACEA C1, ACEA C2.

E : nagy teljesítményű diesel motor olajok

E2 Hagyományos olaj nagyteljesítményű szívó és turbófeltöltős Diesel
motorokhoz többnyire hagyományos szervizintervallum mellett.

E4 Viszkozitás stabil, tiszta dugattyúkat, kopással szembeni ellenállást,
koromkezelést és kenésstabilitást biztosítva. Ajánlatos nagy érték, az EURO I - IV követelményeket teljesít Diesel motorokhoz, nagyon komoly igénybevétel mellett. A gyártómű elírása szerinti nyújtott szervizintervallum. Megfelel részecske szűrő nélküli,
kipufogógáz visszavezetéses és NOx csökkent szerkezettel felszerelt motorokhoz. Az ajánlás azonban gyártóművek szerint eltérő lehet, kétség esetén vegyük figyelembe a
kezelési útmutatóban leírtakat.

E6 Viszkozitás stabil, tiszta dugattyúkat, kopással szembeni ellenállást,
koromkezelést és kenésstabilitást biztosít. Ajánlatos nagy érték, az EURO I - IV követelményeket teljesítö Diesel motorokhoz, nagyon komoly igénybevétel mellett. A gyártómű elírása szerinti nyújtott szervizintervallum. Megfelel kipufogógáz visszavezetéses, részecske szűrős vagy a nélküli, és NOx csökkent szerkezettel felszerelt motorokhoz. Az E6 minőség tökéletesen megfelel részecske szűrővel ellátott és alacsony
kéntartalmú ( max 50 ppm ) üzemanyaggal működtetett motorokhoz. Az ajánlás azonban gyártóművek szerint eltérő lehet, kétség esetén vegyük figyelembe a kezelési útmutatóban
leírtakat.

E7 Viszkozitás stabil olaj, ellenőrzés alatt tartva a dugattyú tisztaságot és a furat
tisztítását. Szintén felügyeli a kopást és a lerakódásokat a turbó feltöltőben, a
koromkezelést és a kenés stabilitást. Ajánlatos nagy érték, az EURO I - IV
követelményeket teljesítő Diesel motorokhoz, nagyon komoly igénybevétel mellett. A gyártóm elírása szerinti nyújtott szervizintervallum. Megfelel részecske szűrő nélküli, kipufogógáz visszavezetéses és NOx csökkent szerkezettel felszerelt motorokhoz. Az
ajánlás azonban gyártóművek szerint eltérő lehet, kétség esetén vegyük figyelembe a kezelési útmutatóban leírtakat.


AZ ÖN KOSARA ÜRES!
 
- A MOTUL minőség.

- Jön a tél !

- Mit és hová kenjünk, öntsünk ?

- Tavaszi teendők.
 
- ACEA szabványok

- API osztályzás

- Az adalékolás.

- Az olajnyomás ...

- Korszerű motorolajok ...

- Mi a viszkozitás ?

- Mi az alapolaj ?

- SAE besorolások

- Szintet. vagy ásványi ?

- Szintetikus előnyök.
 
- Adatvédelem

- Kedvezmények !

- Szállítási feltételek

- Vásárlási feltételek
 



       
Copyiright 2009 Hajosolajok.hu