felhasználónév:   jelszó:   
    
Beépített hajómotor olajok
Hajómotor ápoló- és tisztító szerek
Hajómotor zsír
Hajtómű olajok
Hidraulika folyadékok
Kétütemű csónakmotor olajok
Kétütemű jet olajok
Négyütemű csónakmotor olajok
Négyütemű jet olajok
Beépített hajómotor olajok
Hajómotor ápoló- és tisztító szerek
Hajómotor konzerváló szerek
Hajómotor zsírok
Hajtómű olajok
Hidraulika folyadékok
Kétütemű csónakmotor olajok
Kétütemű jet olajok
Négyütemű csónakmotor olajok
OLAJ- és ÜZEMANYAG SZŰRŐK
Honda olajszűrők
Johnson/Evinrude olajszűrők
MerCruiser olajszűrők
MerCruiser üzemanyag szűrők
Mercury-Mariner olajszűrők
Selva olajszűrők
Suzuki olajszűrők
Tohatsu olajszűrők
Volvo Penta olajszűrők
Volvo Penta üzemanyag szűrők
Yamaha olajszűrők
Yamaha üzemanyag szűrők
SEAJET ALGAGÁTLÓ BEVONAT
SeaJet alapozók
SeaJet algagátló festékek
 










AZ ADALÉKOLÁS:


A korszerű kenőanyagok lényegében kétféle alapanyagból állnak :

a ) egyrészt kiváló minőségű nyersolajból, függetlenül attól, hogy ásványi eredetű, vagy szintetikus úton elállított,

b ) másrészt olyan kiegészítőkből ( amit adalékoknak is neveznek ), amelyek feladata az olajoknak olyan tulajdonságokat kölcsönözni, amivel eredetileg nem rendelkeznek.

· Az adalékok hatásmódja:
A korszerű motorok időről-időre egyre komolyabb igényeket támasztanak az
olajokkal szemben, amelyekhez ezen széleskörű feladatok teljesíthetősége érdekében pótanyagokat kell keverni.

· Oxidálódással szembeni adalékok:
Az ilyen adalékok megakadályozzák az olaj túlságosan gyors öregedését. A magas hőmérséklet sietteti az öregedési folyamatot. Ezért minden olyan olajnak, amelyet a gyakorlatban 80 oC-nál magasabb hőmérsékletre hevítenek, ilyen adalékokat tartalmaznia kell.

· Habzásgátló adalék:
Megakadályozza a felhabzást, ezáltal minden fázisban megőrzi az olaj
kenőképességét.

· Korróziógátló adalék:
Az oxidáció következtében olyan vegyületek jöhetnek létre, amelyek megváltoztatják az olaj PH értékét.
A savak mindenek előtt a motor olyan érzékeny részeit károsíthatják, amilyen pl. a csapágycsésze. Ez magyarázza ezen adalékok szükségességét.

· Rozsdavédő adalék:
A motor részeire további káros hatást gyakorolhat a kondenzvíz. Széleskörű
védelmet biztosíthat az ilyen jelenséggel szemben a megfelelő adalék.

· Kopásvédő adalék:
Az ilyen adalék növeli a kenőolajfilm teherbírását, ezáltal megakadályozván a
fémnek, fémfelületen történő súrlódását még akkor is, ha az olaj már hosszú ideje van a motorban.

· Tisztítószer:
A motorban az égési folyamat során kokszos lerakódás képződik, ami hosszabb időszak alatt negatívan befolyásolja a motor teljesítményét és növeli az üzemanyag fogyasztást.
Ez indokolja az üzemidő alatt a motor tisztításához a tisztítószer adalékok
használatának szükségességét.

· Oldószerek:
A lemosott szennyeződést az ilyen adalékok lebegő állapotban tartják, így aztán az olajcsere során az olajjal együtt leereszthetők. Az „oldószerek „ magas aránya megakadályozza a habosodást.

· Viszkozitási indexjavító adalékok:
A viszkozitási indexjavító szám ( VI ) a hőmérsékletfüggő viszkozitás viselkedésének mérőszáma.
Minél magasabb a VI érték, annál jobban tűri az olaj a nagy hőmérséklet különbségeket.
A gyakorlatban jelentős hőmérséklet különbség mindenek előtt a hideg indulás és az azt követ hirtelen gyorsítás során lép fel.

AZ ÖN KOSARA ÜRES!
 
- A MOTUL minőség.

- Jön a tél !

- Mit és hová kenjünk, öntsünk ?

- Tavaszi teendők.
 
- ACEA szabványok

- API osztályzás

- Az adalékolás.

- Az olajnyomás ...

- Korszerű motorolajok ...

- Mi a viszkozitás ?

- Mi az alapolaj ?

- SAE besorolások

- Szintet. vagy ásványi ?

- Szintetikus előnyök.
 
- Adatvédelem

- Kedvezmények !

- Szállítási feltételek

- Vásárlási feltételek
 



       
Copyiright 2009 Hajosolajok.hu